Zobrazeno 1 - 10
of 252
pro vyhledávání: '"Buzás B"'
The indirect impact of the technostress subfactors on the satisfaction and desire to work from home.
Autor:
Simon AC; Doctoral School of Psychology, Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary.; Institute of Psychology, ELTE Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary., Buzás B; Doctoral School of Psychology, Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary.; Institute of Psychology, ELTE Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary., Rosta-Filep O; Institute of Psychology, ELTE Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary., Faragó K; Institute of Psychology, ELTE Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary., Pachner OC; Institute of Education and Psychology at Szombathely, ELTE Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary., Kiss OE; Institute of Psychology, ELTE Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2024 Jun 12; Vol. 15, pp. 1417916. Date of Electronic Publication: 2024 Jun 12 (Print Publication: 2024).
Autor:
Buzás B; Doctoral School of Psychology, Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary.; Institute of Psychology, Faculty of Education and Psychology, Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary., Faragó K; Institute of Psychology, Faculty of Education and Psychology, Eötvös Loránd University, Budapest, Hungary.; Department of Organisational and Leadership Psychology, ELTE Faculty of Education and Psychology, Budapest, Hungary.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2023 May 25; Vol. 14, pp. 1181807. Date of Electronic Publication: 2023 May 25 (Print Publication: 2023).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Fertility and Sterility September 2015 104(3) Supplement:e255-e255
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.