Zobrazeno 1 - 10
of 261
pro vyhledávání: '"Buying process"'
Autor:
Brîndușa Mariana BEJAN
Publikováno v:
Studia Universitatis Babeş-Bolyai Negotia, Vol 68, Iss 1, Pp 67-80 (2023)
Within the consumer behaviour literature, there are few studies in the consumer behaviour literature dealing with the relationship between consumer self-esteem and its role in the buying decision process. This paper explores the influence of self-est
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/260b3a31af604fdab4fde41504423379
Autor:
Cao, Yanghui
Publikováno v:
Journal of Environmental Management and Tourism (JEMT). XIV(1(65)):52-66
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1131622
Autor:
Bejan, Brîndușa-Mariana
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes Bolyai - Negotia. 68(1):67-80
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1109114
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2020, Vol. 13, Issue 5, pp. 1069-1088.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-08-2019-0160
Autor:
Kumar, Sunita, Khanna, Shivi
Publikováno v:
Media Literacy and Academic Research. 5(2):238-258
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1083431
Publikováno v:
Expert Journal of Marketing, Vol 10, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
In both traditional and digital channels, the marketing function aims at devising and implementing appropriate strategies and tactics for each stage consumers go through when they are considering a purchase. In the digital environment, brands interac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/976538647ffe463c919d503a42d65f28
Autor:
Furkan Biçer
Publikováno v:
Journal of International Trade, Logistics and Law, Vol 6, Iss 2, Pp 153-167 (2020)
With the advent of the Internet, consumer buying process has changed dramatically. Consumer’s buying habits are influenced by digital medium to a large extent. Online peer reviews, which are also known as Zero Moment of Truth (ZMoT) play a signific
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f28633704af2442aa65cd1221bb4854d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2019, Vol. 34, Issue 7, pp. 1482-1496.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-12-2018-0403