Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Buy Intention"'
Autor:
Piri, Muhammad, Vahid, Bakhtvar
Publikováno v:
International Journal Vallis Aurea. 8(1):5-20
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1063635
Autor:
Munz Fernandes, Alice, Teixeira Costa, Lucas, de Souza Teixeira, Odilene, dos Santos, Francisca Viviane, Palma Revillion, Jean Philippe, Leal de Souza, Ângela Rozane
Publikováno v:
British Food Journal, 2021, Vol. 123, Issue 9, pp. 3032-3055.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-08-2020-0698
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Institucional da UNISINOS (RBDU Repositório Digital da Biblioteca da Unisinos)
Universidade do Vale do Rio dos Sinos (UNISINOS)
instacron:UNISINOS
Universidade do Vale do Rio dos Sinos (UNISINOS)
instacron:UNISINOS
Submitted by Jeferson Carlos da Veiga Rodrigues (jveigar@unisinos.br) on 2022-08-15T17:21:32Z No. of bitstreams: 1 Shirlei Cristiane de Oliveira_.pdf: 648361 bytes, checksum: 3367d2b65e7de98aa182a817619a7d47 (MD5) Made available in DSpace on 2022-08-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::75e4d79b8af371b1f05717c1102d1403
http://www.repositorio.jesuita.org.br/handle/UNISINOS/11823
http://www.repositorio.jesuita.org.br/handle/UNISINOS/11823
Autor:
Vahid, Bakhtvar, Muhammad, Piri
Publikováno v:
International Journal Vallis Aurea
Volume 8
Issue 1
Volume 8
Issue 1
Consumer behavior and factors affecting their buying behavior is one of the important issues in marketing and sales that many factors affect this process. Using celebrities as endorsers and their presence in advertisements is one of the effective fac
Autor:
Silva, Luíz Guilherme Malaquias da, Souza , Grazielle Pereira Reis de, Lahmann, Ana Carolina Braga, Magalhães, Alex Uzeda de, Carvalho , Júlio Cesar de, Ramos , Michelle Silva
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 10 No. 5; e38210515117
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 5; e38210515117
Research, Society and Development; v. 10 n. 5; e38210515117
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 5; e38210515117
Research, Society and Development; v. 10 n. 5; e38210515117
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
In search of industrial growth, the dairy market seeks innovations such as the combination of alternative foods, resulting in new products, which are currently gaining consumer acceptance. In this context, the objective was to produce a Minas Padrão
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::7bd38c5e4616ea6042ce836131ac90b9
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/15117
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/15117
Publikováno v:
Computational Science and Its Applications – ICCSA 2021 ISBN: 9783030869595
ICCSA (2)
ICCSA (2)
The income of the sponsorship activities is a theme that requires attentiveness at the time of their implementation. The effectiveness of sponsorship and the perceptible contribution to the organization are significant points to the sponsoring entity
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::addc5251de35d55bc6954088c14c9652
http://hdl.handle.net/10773/35468
http://hdl.handle.net/10773/35468
Publikováno v:
Estudios y perspectivas en turismo, Volume: 29, Issue: 1, Pages: 197-213, Published: 01 JAN 2020
El boca a boca electrónico (electronic word-of-mouth: eWOM), conocido como recomendaciones o revisiones online, despierta interés académico, principalmente debido al aumento en el uso de internet y de las compras online (Sparks & Browning, 2011).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______617::67eb1f807d7026c197123c657ab1b76d
http://www.scielo.org.ar/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1851-17322020000100011&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.ar/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1851-17322020000100011&lng=en&tlng=en