Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Buxmann, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EPJ Web of Conferences, Vol 119, p 07003 (2016)
The eruption of Eyjafjallajökull in 2010 has triggered the rapid development of volcanic ash remote sensing activities at the Met Office. Volcanic ash qualitative and quantitative mapping have been achieved using lidar on board the Facility for Airb
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f207fffe476c4b13be930c63e71e92e0
The chemistry of the troposphere and specifically the global tropospheric ozone budget is affected by reactive halogen compounds like BrO or ClO. Bromine monoxide (BrO) plays an important role in the processes of ozone destruction, disturbance of NOx
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=copernicuspu::cbcf3286b7622d548ee0c00010ac9ab2
https://www.atmos-meas-tech-discuss.net/amt-2012-64/
https://www.atmos-meas-tech-discuss.net/amt-2012-64/
Autor:
Hoch, D. J.1, Buxmann, J.1,2, Sihler, H.1,3, Pöhler, D.1, Zetzsch, C.2, Platt, U.1 ulrich.platt@iup.uni-heidelberg.de
Publikováno v:
Atmospheric Measurement Techniques Discussions. 2013, Vol. 6 Issue 4, p6047-6096. 50p.
Autor:
Hoch, D. J.1 daniel.hoch@iup.uni-heidelberg.de, Buxmann, J.1,2, Sihler, H.1,3, Pöhler, D.1, Zetzsch, C.2, Platt, U.1
Publikováno v:
Atmospheric Measurement Techniques Discussions. 2012, Vol. 5 Issue 2, p3079-3115. 37p. 2 Diagrams, 5 Charts, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.