Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Buxarrais, María Rosa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berríos, Llarela1 llarela.berrios@uandes.cl, Buxarrais, María-Rosa2 mrbuxarrais@ub.edu, Garcés, María-Soledad1 sgarces@uandes.cl
Publikováno v:
Comunicar. 2015, Vol. 23 Issue 45, p161-168. 8p. 3 Charts.
Publikováno v:
Estudios pedagógicos (Valdivia), Volume: 39, Issue: 2, Pages: 147-164, Published: 2013
Pedagogical Studies; Vol. 39 Núm. 2 (2013); 147-164
Estudios Pedagógicos; Vol. 39 Núm. 2 (2013); 147-164
Pedagogical Studies; Vol. 39 Núm. 2 (2013); 147-164
Estudios Pedagógicos; Vol. 39 Núm. 2 (2013); 147-164
In recent years, Chile is producing a phenomenon of immigration from other countries that are shaping a new multicultural social context. Of course, the classrooms reflect this plural-ity of cultures, so that the education system must answer primaril
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4b335240750fa3a57d89d4da97d19af4
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-07052013000200010&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-07052013000200010&lng=en&tlng=en
We live in a socio-cultural, informational and technological context that poses new educational challenges for society in general but above all for children. In this paper, we present a proposal that should help to maximise the capacity of children t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______268::57613f89ff213e7ffb4f28bb08396a58
https://hdl.handle.net/1974/478
https://hdl.handle.net/1974/478