Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"Button, S"'
Autor:
Jongen-Lavrencic, M., Bajel, A., Garciaz, S., Maiti, A., Fleming, S., De Button, S., Huls, G.A., Jensen, K., Ziti-Ljajic, S., Draganov, D., Rotolo, F., Palu, C., Courta, J., Passe-Coutrin, W., Traudtner, K., Wagenaar, T., Abbadessa, G., Stein, A. Selwyn
Publikováno v:
In Annals of Oncology October 2023 34 Supplement 2:S543-S544
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Neuroscience 2005 136(4):991-1001
Autor:
Ayers, S., Crawley, R., Webb, R., Button, S., Thornton, A., Smith, H., Bradley, R., Lee, S., Moore, D., Field, A., Eagle, A., Gyte, G.
Publikováno v:
Birth (Berkeley, Calif.)REFERENCES. 46(4)
Background\ud Having a baby is associated with a variety of stressors, change, and adjustment. This study aimed to identify what women find stressful during the early postpartum period in contemporary Western society.\ud \ud Methods\ud Women (n = 148
Autor:
Ayers, S, Crawley, Rosalind, Button, S, Thornton, A, Field, A P, Flood, C, Lee, S, Eagle, A, Bradley, R, Moore, D, Gyte, G, Smith, H
Pregnancy, birth and adjusting to a new baby is a potentially stressful time that can negatively affect the health of women. There is some evidence that expressive writing can have positive effects on psychological and physical health, particularly d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::e661c5af1db5da855692d5f0ca5d7a50
http://sure.sunderland.ac.uk/id/eprint/9263/8/Ayers2018_Article_EvaluationOfExpressiveWritingF.pdf
http://sure.sunderland.ac.uk/id/eprint/9263/8/Ayers2018_Article_EvaluationOfExpressiveWritingF.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Button, S. W., Potter, A.
Publikováno v:
Research in education, 2006, Vol.76, pp.1-13 [Peer Reviewed Journal]
This article reports on the results of a study which investigated teachers' and head teachers' perceptions of the role of the music co-ordinator in the primary school, and provides insight into how the role might be made more effective. The teachers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______328::f5be297a2b76f34cb2600334a787d62d
http://journals.mup.man.ac.uk/cgi-bin/MUP?COMval=article&key=RED/V76I0/760001.xml
http://journals.mup.man.ac.uk/cgi-bin/MUP?COMval=article&key=RED/V76I0/760001.xml
Autor:
Button, S. W., Millward, P.
Publikováno v:
Forum, 2005, Vol.47(1), pp.34-38
Whilst it is clear that the move towards literacy is one of the ways in which school experience is likely to affect the child’s language, it is also evident that the pressure to help children become effective readers and writers can mean that we lo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______328::29fb90e7f425efd754661249d75481f6
http://dro.dur.ac.uk/1865/
http://dro.dur.ac.uk/1865/