Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Button, Laura"'
Autor:
Ching, Teresa Y. C., Zhang, Vicky W., Johnson, Earl E., vanBuynder, Patricia, Hou, Sanna, Burns, Lauren, Button, Laura, Flynn, Christopher, McGhie, Karen
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Objective: This study examined the influence of prescription on hearing aid (HA) fitting characteristics and 5-year developmental outcomes of children. Design: A randomised controlled trial implemented as part of a population-based study on Longitudi
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/1709
Language development in deaf or hard-of-hearing children with additional disabilities: Type matters!
Autor:
Cupples, Linda, Ching, Teresa Y C, Leigh, Greg, Martin, Louise, Gunnourie, Miriam, Button, Laura, Marnane, Vivienne, Hou, Sanna, Zhang, Vicky, Flynn, Christopher, Van Buynder, Patricia
BACKGROUND. This study examined language development in young children with hearing loss and different types of additional disabilities (ADs). METHOD. A population-based cohort of 67 children who were enrolled in the Longitudinal Outcomes of Children
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::e764f8e45bd54ffe16336c74fd6ddae6
https://europepmc.org/articles/PMC6098967/
https://europepmc.org/articles/PMC6098967/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wong, Cara L., Ching, Teresa YC, Cupples, Linda, Leigh, Greg, Marnane, Vivienne, Button, Laura, Martin, Louise, Whitfield, Jessica, Gunnourie, Miriam
Publikováno v:
Deafness & Education International; Mar2020, Vol. 22 Issue 1, p3-26, 24p, 5 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.