Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Butler, Lindsay"'
Autor:
Xu, Anfeng, Hebbar, Rajat, Lahiri, Rimita, Feng, Tiantian, Butler, Lindsay, Shen, Lue, Tager-Flusberg, Helen, Narayanan, Shrikanth
Speech processing techniques are useful for analyzing speech and language development in children with Autism Spectrum Disorder (ASD), who are often varied and delayed in acquiring these skills. Early identification and intervention are crucial, but
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.14117
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Butler, Lindsay K.1,2 (AUTHOR) lindsay.butler@uconn.edu, Pecukonis, Meredith2 (AUTHOR) htagerf@bu.edu, Rogers, De'Ja3 (AUTHOR) dejar14@bu.edu, Boas, David A.3 (AUTHOR) dboas@bu.edu, Tager-Flusberg, Helen2 (AUTHOR), Yücel, Meryem A.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). Jul2023, Vol. 13 Issue 7, p1113. 20p.
Autor:
Butler, Lindsay Kay
This dissertation is a theoretical and experimental investigation of number marking in Yucatec Maya, a language in which number marking has different properties than better known Indo-European languages with inflectional plural marking and obligatory
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/217050
Publikováno v:
Neuropsychology Review; Sep2024, Vol. 34 Issue 3, p860-881, 22p
Autor:
Butler, Lindsay K.1,2 lindsay.butler@uconn.edu, Shen, Lue1,2, Chenausky, Karen V.1,3,4, La Valle, Chelsea1, Schwartz, Sophie1, Tager-Flusberg, Helen1
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Mar2023, Vol. 32 Issue 2, p733-747. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.