Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Butler, Jesse"'
Autor:
Butler, Jesse
In Ontario, as in many other provincial, state, and national jurisdictions, the government has come to play a significant role in shaping the curriculum taught in public schools. The curriculum, in this sense, is a matter of public policy. In educati
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/40389
Autor:
Butler, Jesse K., Milley, Peter
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2020 Jan 01. 43(4), 1131-1159.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27089214
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Butler, Jesse.
Thesis (M.A.)--University of Florida, 2005.
Title from title page of source document. Document formatted into pages; contains 48 pages. Includes vita. Includes bibliographical references.
Title from title page of source document. Document formatted into pages; contains 48 pages. Includes vita. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://purl.fcla.edu/fcla/etd/UFE0013270
Autor:
Butler, Jesse M.
Publikováno v:
Synthese, 2018 Nov 01. 195(11), 5007-5019.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26750661
Autor:
Butler, Jesse1 (AUTHOR) Jesse.Butler2@mainehealth.org, Hirner, Sarah1 (AUTHOR), Crist, Charlotte2 (AUTHOR), Crispo, Michelle3 (AUTHOR) Michelle.Crispo@mainehealth.org
Publikováno v:
Journal of Emergency Medicine (0736-4679). Sep2024, Vol. 67 Issue 3, pe315-e317. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Butler, Jesse K., Milley, Peter
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 5/18/2020, Vol. 28 Issue 82/83, p1-29, 29p
Autor:
BUTLER, JESSE KEITH
Publikováno v:
Dappled Things; 2023 Mary Queen Of Angels, Vol. 18 Issue 4, p27-28, 2p