Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Butcher, Morna"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chondrogianni, Vicky, Butcher, Morna
Publikováno v:
Chondrogianni, V & Butcher, M 2023, ' Mind the gap : Psycholinguistic and individual factors affecting expressive and receptive vocabulary development in immersion education ', Studies in Second Language Acquisition . https://doi.org/10.1017/S0272263123000293
This study investigated the psycholinguistic and child-related variables that modulate vocabulary development and the so-called receptive–expressive gap in child L2 learners of Gaelic with English as their L1. In total, 50 6- to 8-year-old English-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::f4315a047b5eb06cf75283f0ce12d62b
https://hdl.handle.net/20.500.11820/44e2be8d-2180-462f-a593-2681c13bc8df
https://hdl.handle.net/20.500.11820/44e2be8d-2180-462f-a593-2681c13bc8df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper describes the rationale for the adaptation of the Multilingual Assessment Instrument for Narratives (LITMUS-MAIN) (Gagarina et al., 2012, 2015, 2019) to Scottish Gaelic (Gaelic) and presents some preliminary results from the macrostructure
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______603::26e1d2b5c126d9531a5246752b90a070
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/files/55870/ZASPiL_64_11_Chondrogianni_Butcher.pdf
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/files/55870/ZASPiL_64_11_Chondrogianni_Butcher.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.