Zobrazeno 1 - 10
of 2 173
pro vyhledávání: '"Business synergy"'
Autor:
Georgii Logvynskyi
Publikováno v:
Baltic Journal of Economic Studies, Vol 10, Iss 2, Pp 159-164 (2024)
The subject of the study is the integration of international business: business platforms, international business synergy and cooperation. The purpose of the study is to formulate the concept of integrating international business into a single powerf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/185bbc6618454c389d0e642d87ab04d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yige Zhai
Publikováno v:
Proceedings of the 2022 2nd International Conference on Economic Development and Business Culture (ICEDBC 2022) ISBN: 9789464630350
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::21c71de0faf8ea4905c140853be4af37
https://doi.org/10.2991/978-94-6463-036-7_155
https://doi.org/10.2991/978-94-6463-036-7_155
Autor:
Hai Ren1
Publikováno v:
PORTAL: Journal of Multidisciplinary International Studies. Jul2009, Vol. 6 Issue 2, p1-24. 24p.
Publikováno v:
The Accounting Historians Journal, 1992 Dec 01. 19(2), 123-145.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40698085
Autor:
Hai Ren
Publikováno v:
PORTAL: Journal of Multidisciplinary International Studies, Vol 6, Iss 2 (2010)
The way in which Chinese media communicates the meanings of everyday life has been significantly reconfigured since the late 1970s. ‘Folk television’ or ‘life television’ has been developed as a popular television genre that focuses on ordina
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eef8d97434e249bbbec3007ad68e43ee
Autor:
IRINA Belyaeva, OLGA Danilova
Publikováno v:
Экономика. Налоги. Право, Vol 0, Iss 3, Pp 24-32 (2018)
The paper gives a comprehensive assessment of quantitative and qualitative characteristics of influence and summarizes the findings ofthe research carried out by researchers of the Financial University with the purpose to work out proposals on improv
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.