Zobrazeno 1 - 10
of 856
pro vyhledávání: '"Business objectives"'
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 24, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Artificial intelligence (AI) applications pave the way for innovations in the healthcare (HC) industry. However, their adoption in HC organizations is still nascent as organizations often face a fragmented and incomplete picture of how they
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df37e0357a6d4027adac45b19369d6e6
Publikováno v:
Information & Computer Security, 2023, Vol. 32, Issue 1, pp. 93-111.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ICS-07-2022-0121
Publikováno v:
Industrial and Commercial Training, 2023, Vol. 55, Issue 4, pp. 457-469.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ICT-11-2022-0080
Autor:
Liga Brikena
Publikováno v:
Studia Europejskie, Vol 27, Iss 3, Pp 121-142 (2023)
European Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) and entrepreneurs are so-called “frontliners” in European Union transitions and strategies while also implementing the EU Resilience and Recovery Plan, which requires an increase of business effe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d9ce844bcbf49c8881a7d9aba5d9c74
Publikováno v:
International Journal for Quality Research, Vol 16, Iss 4, Pp 1133-1148 (2022)
The subject of the paper is the importance of investment in the implementation of new technologies in the digital transformation of hotels within the marketing and business development objectives. For this paper, empirical research was conducted in o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ee91056e76e409f9ae2651dc200a536
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arbaugh, J. B.1
Publikováno v:
Academy of Management Learning & Education. Mar2004, Vol. 3 Issue 1, p117-119. 3p.
Autor:
Qianmin Sun, Zuohao Hu
Publikováno v:
Journal of Innovation & Knowledge, Vol 7, Iss 4, Pp 100260- (2022)
Innovative capabilities are important for firms to maintain competitive advantages. To develop such capabilities, firms can utilize from existing knowledge, skills and markets (i.e., exploitation) and/or gain from new ones (i.e., exploration). Althou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e65b1d34d64e498aa2945ca8beec348f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.