Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Business legitimacy"'
Publikováno v:
Chinese Management Studies, 2019, Vol. 14, Issue 1, pp. 275-296.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CMS-11-2018-0760
Autor:
Atif, Muhammad
Publikováno v:
Society and Business Review, 2019, Vol. 14, Issue 4, pp. 401-414.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SBR-07-2018-0078
Autor:
Cachon, Jean-Charles
Publikováno v:
Journal of Enterprising Communities: People and Places in the Global Economy, 2019, Vol. 13, Issue 4, pp. 525-554.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEC-05-2018-0032
Autor:
Yan, Tony, Hyman, Michael R.
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2019, Vol. 31, Issue 3, pp. 580-591.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-10-2017-0262
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Purnata, Ferdousi Islam
This research is a comprehensive study of the concepts of CSV ( Creating Shared Value), Business Legitimacy, and how these concepts affect the formulation of business strategies. A case study was conducted based on the Salling group to investigate ho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______278::74a3fb7eee6b2f6a8876a12375d39deb
https://rucforsk.ruc.dk/ws/files/93731695/Salling_Group___A_Critical_Stance_on_CSV___Legitimacy_in_Business.pdf
https://rucforsk.ruc.dk/ws/files/93731695/Salling_Group___A_Critical_Stance_on_CSV___Legitimacy_in_Business.pdf
Data availability: Data will be made available on request. Copyright © 2022 The Authors. Drawing on technical change and technology transfer theories, we explore the Schumpeterian character of China in the information and communications technology (
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e4122651163e5042d1eb252a6c9b6a44
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/25075
https://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/25075
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Mestrado Bolonha em Gestão e Estratégia Industrial This study aims to analyse the influence that a nation's attributes have on its level of internationalisation, as well as the relevance of family business legitimacy in both. To this end, we presen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::77254af7e9b749c82904e8fcee55f938