Zobrazeno 1 - 10
of 363
pro vyhledávání: '"Business firm"'
Autor:
Shevchenko, L. S.
Publikováno v:
Економічна теорія та право / Economic Theory and Law. 1(52):30-51
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1119173
Autor:
Atristain-Suárez, Connie, author, García-Álvarez, Santiago, author
Publikováno v:
Strategy, Power and CSR: Practices and Challenges in Organizational Management
Autor:
Wadström, Pontus
Publikováno v:
Journal of Business Strategy, 2018, Vol. 40, Issue 4, pp. 44-52.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBS-06-2018-0099
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Salla-Maaria Laaksonen, Essi Pöyry
Publikováno v:
European Journal of Marketing. 56:261-284
Purpose. In brand activism, a brand promotes contested socio-political causes to highlight its values. Brand activism also alienates those consumers who disagree with the cause, who might, consequently, target the brand with critical, negative, or ev
Autor:
Jayakumar, Tulsi
Publikováno v:
Journal of Business Strategy, 2017, Vol. 38, Issue 6, pp. 59-68.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBS-10-2015-0107
Publikováno v:
Politologický časopis - Czech Journal of Political Science / Czech Journal of Political Science. XXIV(2):201-220
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=536744
Autor:
Marušiak, Juraj
Publikováno v:
Politologický časopis - Czech Journal of Political Science / Czech Journal of Political Science. XXIV(2):179-200
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=536740
Autor:
Douma, S.W.
Publikováno v:
De Economist (0013-063X). Jul97, Vol. 145 Issue 2, p257-260. 4p.