Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Business cycle phases"'
Publikováno v:
Путеводитель предпринимателя, Vol 0, Iss 12, Pp 48-60 (2020)
In article a little developed problem of strengthening of social adaptation of economy making in the mechanism to cycle phases is considered actual and for the present. Its main maintenance consists in a substantiation that overcoming of enormous soc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99f3ef4e2e8543708daff282ffe23b95
Autor:
Marco Rubilar-González, Gabriel Pino
Publikováno v:
SERIEs: Journal of the Spanish Economic Association, Vol 9, Iss 2, Pp 141-161 (2017)
Abstract By using the Economic Sentiment Indicator and Autoregressive Markov Switching models, this paper provides an effective tool to identify and characterize expectations of business cycle phases for Germany, Spain, the Euro Area, and the Europea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35bc0d737c354b9196869bbf281bc8ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marco Rubilar-González, Gabriel Pino
Publikováno v:
SERIEs: Journal of the Spanish Economic Association, Vol 9, Iss 2, Pp 141-161 (2017)
By using the Economic Sentiment Indicator and Autoregressive Markov Switching models, this paper provides an effective tool to identify and characterize expectations of business cycle phases for Germany, Spain, the Euro Area, and the European Union.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::15af4d7c74d22b761394fa16d40ea073
https://hdl.handle.net/10419/195271
https://hdl.handle.net/10419/195271
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Business value added is a complex multilayer category whose elements are conflicting from the perspective of the company. Elements of the value added structure are: salaries, wages and employee compensations ; interests ; income taxes and net profit.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::2f75264ead9bba1168f6b6784a6bbb0e
https://www.bib.irb.hr/640604
https://www.bib.irb.hr/640604
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.