Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Business assessment"'
Autor:
Ziyad Tariq Abdullah
Publikováno v:
FACETS, Vol 9, Iss , Pp 1-12 (2024)
Large amounts of waste paper are generated annually worldwide. Although some of it is recycled, up to 50% is landfilled or incinerated. The remanufacturing of waste paper to produce pencils is proposed as a novel, sustainable business solution. A sus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f140471a82f4c0dbc71f5d60a48c4f7
Autor:
Pupentsova Svetlana
Publikováno v:
π-Economy, Vol 15, Iss 1 (2022)
The relevance of the topic is confirmed by the interest of the owners in increasing the value of the enterprise by means of the most effective way of using its assets. A review of the sources on the research topic confirmed its relevance and showed t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d72afe4340e48379e3aab9672006e47
Publikováno v:
Buildings, Vol 12, Iss 7, p 946 (2022)
COVID-19 presented a catastrophic event, creating a unique environment and resulting in lasting repercussions globally. The construction industry has been one of the worst affected sectors relating to the public health pandemic. Challenges such as wo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47d3c35cd8e643009c51ec5982788730
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Filyuschenko, L.
Employment relations with the participation of private employment agencies are investigated. Attention is drawn to the legal capacity of employment agencies, the specifics of the object of legal relations and the object of the service itself. The pro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::c116db7a085011036422e3bb9ddd2440
https://hdl.handle.net/10995/121873
https://hdl.handle.net/10995/121873
Diseño de un plan de mejoramiento en el área de servicio al cliente de la empresa Condutrámites en la ciudad de Pasto, año 2022. El servicio al cliente es una parte primordial en todas las empresas, ya que es una herramienta que atrae a las perso
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1528::f4787114bbde45d21b0c339875c888db
https://hdl.handle.net/10656/15029
https://hdl.handle.net/10656/15029
Publikováno v:
Dianxin kexue, Vol 29, Pp 163-167 (2013)
For the comprehensive objective assessment of short message service quality, a set of evaluation system of short message service was put forward. A part of the evaluation index was analyzed, and the rationality of related indexes, the development and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e45e9953e6541d48dae75fb50ec4923
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
It is not difficult to provide a (mainly descriptive) definition of Business Excellence (BE), as several researchers have come up with different ones. The dimensions, content, and essence of excellence, in principle, are difficult to be summarized in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::77bd4a18f673bec3074c0c65dfdfa84d