Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Busetto, Alberto Giovanni"'
Autor:
Stonier, JoAnn, Woodman, Lauren, Alshammari, Majed, Cummings, Renée, Dad, Nighat, Garg, Arti, Busetto, Alberto Giovanni, Hsiao, Katherine, Hudson, Maui, Singh, Parminder Jeet, Kanamugire, David, Kapoor, Astha, Lei, Zheng, Lu, Jacqueline, Mizouni, Emna, Lungati, Angela Oduor, Loebel, María Paz Canales, Sethumadhavan, Arathi, Telford, Sarah, Sarin, Supheakmungkol, Bettinger, Kimmy, Teeuwen, Stephanie
Publikováno v:
World Economic Forum 2023
This briefing paper focuses on data equity within foundation models, both in terms of the impact of Generative AI (genAI) on society and on the further development of genAI tools. GenAI promises immense potential to drive digital and social innovatio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.10741
Autor:
Sunnåker, Mikael1,2 mikael.sunnaker@bsse.ethz.ch, Busetto, Alberto Giovanni2,3, Numminen, Elina4, Corander, Jukka4, Foll, Matthieu2,5, Dessimoz, Christophe3,6,7 dessimoz@ebi.ac.uk
Publikováno v:
PLoS Computational Biology. Jan2013, Vol. 9 Issue 1, p1-10. 10p. 2 Diagrams, 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Klingler, Severin, Käser, Tanja, Busetto, Alberto-Giovanni, Solenthaler, Barbara, Kohn, Juliane, von Aster, Michael, Gross, Markus
Intelligent tutoring systems are adapting the curriculum to the needs of the student. The integration of stealth assessments of student traits into tutoring systems, i.e. the automatic detection of student characteristics has the potential to refine
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0d92b616f4743be232e3e47c8b37b192
https://doi.org/10.5167/uzh-124763
https://doi.org/10.5167/uzh-124763
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhong, Qing1, Busetto, Alberto Giovanni2, Fededa, Juan P3, Buhmann, Joachim M2, Gerlich, Daniel W4
Publikováno v:
Nature Methods. Jul2012, Vol. 9 Issue 7, p711-713. 3p. 1 Diagram, 1 Graph.
Autor:
Käser, Tanja, Busetto, Alberto Giovanni, Solenthaler, Barbara, Baschera, Gian-Marco, Kohn, Juliane, Kucian, Karin, Aster, Michael von, Gross, Markus
This study introduces a student model and control algorithm, optimizing mathematics learning in children. The adaptive system is integrated into a computer-based training system for enhancing numerical cognition aimed at children with developmental d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3185d3acbdbfda5df7b8f3e78e08bdf6
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/86510/
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/86510/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2015 IEEE/ACM International Conference on Computer-Aided Design (ICCAD); 2015, p300-306, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.