Zobrazeno 1 - 10
of 1 902
pro vyhledávání: '"Busch, A K"'
Autor:
Lindermann, Jens-Olaf
Rezension zu: Peter Busch – Jürgen K. Zangenberg (Hgg.), Lucius Annaeus Cornutus. Einführung in die griechische Götterlehre. Griechisch und deutsch. Herausgegeben, eingeleitet und übersetzt. Texte zur Forschung Bd. 95. Darmstadt: Wissenschaftli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8c5c3dbb277ecbe9d2645665ff3c6ecc
Autor:
Ozgur, Berat Cem, Yuceturk, Cem Nedim
Publikováno v:
In The Journal of Urology March 2017 197(3) Part 1:822-823
Autor:
Malmstrom, Carolyn M.1,2 (AUTHOR) carolynm@msu.edu, Busch, Anna K.1,3 (AUTHOR), Cole, Ellen A.1 (AUTHOR), Trebicki, Piotr1,4 (AUTHOR), Bernardo, Pauline1,5 (AUTHOR), Brown, Ally K.1,6 (AUTHOR), Landis, Douglas A.7 (AUTHOR), Werling, Ben P.7,8 (AUTHOR)
Publikováno v:
GCB Bioenergy. Apr2022, Vol. 14 Issue 4, p463-480. 18p.
Autor:
Busch, Anna K., Douglas, Margaret R., Malcolm, Glenna M., Karsten, Heather D., Tooker, John F. *
Publikováno v:
In Agriculture, Ecosystems and Environment 15 April 2020 292
Autor:
Malmstrom, Carolyn M., Bigelow, Patrick, Trębicki, Piotr, Busch, Anna K., Friel, Colleen, Cole, Ellen, Abdel-Azim, Heba, Phillippo, Colin, Alexander, Helen M.
Publikováno v:
In Virus Research 15 September 2017 241:172-184
Publikováno v:
Frutos-Martínez, Gracia-María and Busch, Lisa K. and Díaz-Jullien, Cristina . Calidad e innovación en docencia en la USC: integración de las competencias informacionales en la guía docente. La experiencia en la asignatura de Biología., 2014 In: Experiencias e innovación docente en el contexto actual de la docencia universitaria / Experiencias e innovación docente no contexto actual da docencia universitaria. Educación Editora, pp. 337-341. [Book chapter]
Within the framework of the European Higher Education Area, as Transversal competences that students should possess at the end of their Degree studies, there is training in informational competences (IC). The IC main objective is the acquisition of s
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/30353/
Publikováno v:
In Virology August 2014 462-463:49-59
Publikováno v:
The Science Teacher, 2008 Oct 01. 75(7), 49-56.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24143989
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1979 Feb 01. 76(2), 892-896.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/69177