Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Burroughs, Amelia"'
Autor:
Banks, Paul James, Burroughs, Amelia Caroline, Barker, Gareth Robert Isaac, Brown, Jon Thomas, Warburton, Elizabeth Clea, Bashir, Zafar Iqbal
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2015 Sep 01. 112(35), 11096-11101.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26464122
Publikováno v:
Scientific Reports. 1/28/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
Burroughs, Amelia, Wise, Andrew K., Xiao, Jianqiang, Houghton, Conor, Tang, Tianyu, Suh, Colleen Y., Lang, Eric J., Apps, Richard, Cerminara, Nadia L.
Publikováno v:
The Journal of Physiology
Key points Purkinje cells are the sole output of the cerebellar cortex and fire two distinct types of action potential: simple spikes and complex spikes.Previous studies have mainly considered complex spikes as unitary events, even though the wavefor
Publikováno v:
Banks, P, Burroughs, A, Barker, G, Brown, J T, Warburton, C & Bashir, Z 2015, ' Disruption of hippocampal–prefrontal cortex activity by dopamine D2R-dependent LTD of NMDAR transmission : NMDARs control hippocampal-PFC synaptic transmission ', Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, vol. 112, no. 35, pp. 11096–11101 . https://doi.org/10.1073/pnas.1512064112
Functional connectivity between the hippocampus and prefrontal cortex (PFC) is essential for associative recognition memory and working memory. Disruption of hippocampal–PFC synchrony occurs in schizophrenia, which is characterized by hypofunction
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2642::d002387156fd1934b97d287d2d7daeab
https://hdl.handle.net/1983/c721d160-b7d5-4b4f-89c2-93ff4d547e43
https://hdl.handle.net/1983/c721d160-b7d5-4b4f-89c2-93ff4d547e43
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.