Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Burridge, Nina"'
Publikováno v:
Journal of Documentation, 2021, Vol. 78, Issue 3, pp. 529-545.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JD-12-2020-0208
Publikováno v:
Disability & Society; Jun2024, Vol. 39 Issue 6, p1359-1379, 21p
Autor:
Burridge, Nina.
Publikováno v:
Electronic version.
Thesis (PhD)--Macquarie University, Australian Centre for Educational Studies, School of Education, 2004.
"November 2003". Bibliography: leaves 243-267.
"November 2003". Bibliography: leaves 243-267.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1959.14/25954
Autor:
Burridge, Nina
"November 2003".
Thesis (PhD)--Macquarie University, Australian Centre for Educational Studies, School of Education, 2004.
Bibliography: leaves 243-267.
Introduction -- Literature review -- Meanings and perspectives of Reconciliation i
Thesis (PhD)--Macquarie University, Australian Centre for Educational Studies, School of Education, 2004.
Bibliography: leaves 243-267.
Introduction -- Literature review -- Meanings and perspectives of Reconciliation i
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1959.14/25954
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burridge, Nina
The research detailed in this thesis investigated how schools in NSW responded to the social and political project of Reconciliation at the end of the 1990s. -- The research used a multi-method research approach which included a survey instrument, fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::56ffa0013982f7f2162fa320004338fd
Autor:
Yerbury, Hilary1 Hilary.Yerbury@uts.edu.au, Burridge, Nina1
Publikováno v:
Cosmopolitan Civil Societies: An Interdisciplinary Journal. 2018, Vol. 10 Issue 2, p131-142. 12p.
Autor:
Burridge, Nina1 (AUTHOR) Nina.burridge@uts.edu.au, Chodkiewicz, Andrew1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Nov2017, Vol. 45 Issue 5, p455-468. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.