Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Burns, Julia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Integrative & Complementary Medicine; Sep2024, Vol. 30 Issue 9, p814-816, 3p
Autor:
Kotak, Jenna, Saisana, Marina, Gegas, Vasilis, Pechlivani, Nikoletta, Kaldis, Athanasios, Papoutsoglou, Panagiotis, Makris, Athanasios, Burns, Julia, Kendig, Ashley L., Sheikh, Minnah, Kuschner, Cyrus E., Whitney, Gabrielle, Caiola, Hanna, Doonan, John H., Vlachonasios, Konstantinos E., McCain, Elizabeth R., Hark, Amy T.
Publikováno v:
Planta, 2018 Sep 01. 248(3), 613-628.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727009
Autor:
BURNS, JULIA C.
Publikováno v:
Mathematics Teaching in the Middle School, 1998 May 01. 3(7), 488-489.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41180544
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burns, Julia
Success in the classroom has increasingly been attributed to self-efficacy. This has been partially permitted through the use of self-regulatory techniques. Although research has recently increased into these two areas, the application of self-regula
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::af5e88a0282c4d09a41ff3056139a311
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/336761
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/336761
Autor:
Burns, Julia, Kendig, Ashley L., Sheikh, Minnah, Kuschner, Cyrus E., Whitney, Gabrielle, Caiola, Hanna, McCain, Elizabeth R., Hark, Amy T., Kotak, Jenna, Saisana, Marina, Pechlivani, Nikoletta, Kaldis, Athanasios, Papoutsoglou, Panagiotis, Makris, Athanasios, Vlachonasios, Konstantinos E., Doonan, John H., Gegas, Vasilis
Publikováno v:
Planta: An International Journal of Plant Biology; Sep2018, Vol. 248 Issue 3, p613-628, 16p