Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Burkhardt, Amy"'
This study demonstrates the effectiveness of XLNet, a transformer-based language model, for annotating argumentative elements in persuasive essays. XLNet's architecture incorporates a recurrent mechanism that allows it to model long-term dependencies
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.06239
Publikováno v:
Education Sciences; Oct2024, Vol. 14 Issue 10, p1060, 29p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alzen, Jessica L.1 Jessica.Alzen@colorado.edu, Burkhardt, Amy1, Diaz-Bilello, Elena1, Elder, Eryn2, Sepulveda, Alicia2, Blankenheim, Audrey2, Board, Lily2
Publikováno v:
Innovative Higher Education. Oct2021, Vol. 46 Issue 5, p539-563. 25p.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 44, iss 44
Psychometric testing is a valuable educational tool for the assessment and monitoring of students’ abilities in core subjects. However, the manual development of these tests is a tedious process requiring test specialists to produce and curate larg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::e13d6b7f8d8f55284aac49ebd4f60521
https://escholarship.org/uc/item/3804p0ff
https://escholarship.org/uc/item/3804p0ff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.