Zobrazeno 1 - 10
of 149
pro vyhledávání: '"Burke SD"'
Publikováno v:
Diabetes, Metabolic Syndrome and Obesity, Vol 2014, Iss default, Pp 45-53 (2014)
Sandra D Burke,1,2 Dawn Sherr,3 Ruth D Lipman3 1American Association of Diabetes Educators, Chicago, IL, USA; 2University of Illinois at Chicago College of Nursing, Urbana, IL, USA; 3Science and Practice, American Association of Diabetes Educators, C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c36bc456c114458f9728dab9a11b766a
Publikováno v:
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 11, Iss 11, p e0165380 (2016)
PLoS ONE, Vol 11, Iss 11, p e0165380 (2016)
The ability to use advance information to prepare and execute a movement requires cognitive control of behaviour (e.g., anticipation and inhibition). Our aim was to explore the integrity of saccadic eye movement control in developmental coordination
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::4021650be190faaba58e2eb3b3c192bb
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/61569/
https://ueaeprints.uea.ac.uk/id/eprint/61569/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.