Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Bulmer, Sandy"'
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2024, Vol. 41, Issue 4, pp. 378-390.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-04-2023-5991
Autor:
Palakshappa, Nitha1 (AUTHOR) n.n.palakshappa@massey.ac.nz, Bulmer, Sandy1 (AUTHOR), Dodds, Sarah2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Aug2024, Vol. 40 Issue 9/10, p820-850. 31p.
Publikováno v:
In Journal of Business Research March 2024 175
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2022, Vol. 36, Issue 4, pp. 584-596.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-05-2021-0176
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services January 2022 64
Autor:
Bulmer, Sandy
The broad objective of this thesis is to extend understanding of how consumers use brands in ways that impact on their social selves and their connections with others, with a focus on the consumption of brand narratives. While brand narratives, in th
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2292/6645
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services May 2018 42:107-116
Publikováno v:
Journal of Service Theory and Practice, 2018, Vol. 28, Issue 4, pp. 434-457.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSTP-02-2017-0022
Publikováno v:
Social Responsibility Journal, 2018, Vol. 14, Issue 2, pp. 287-301.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SRJ-09-2016-0163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.