Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Bullying Prevention Program"'
Autor:
Hulya Karatas, Candan Ozturk
Publikováno v:
Journal of Pediatric Research, Vol 7, Iss 3, Pp 243-249 (2020)
Aim:The purpose of this study is to evaluate effectiveness of a bullying prevention program developed using an integrated approach, in the short-term and long-term, in primary schools.Materials and Methods:This study was made using a quasi-experiment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4319872a192426a8b2a363214d1ec0e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DANKIEWICZ, MALWINA
Publikováno v:
Kultura Bezpieczeństwa. Nauka-Praktyka-Refleksje / Security Culture. Science-Practice-Review. (17):40-51
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=615495
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
テラド, タケシ, マツモト, ツヨシ, アキミツ, ケイコ, TERADO, Takeshi, MATSUMOTO, Tsuyoshi, AKIMITSU, Keiko
Publikováno v:
兵庫教育大学学校教育学研究. 34:189-197
本アイテムは、リポジトリシステムの更新に伴い、2022年3月以降URLが変更になります。引用時にはご注意ください。
Autor:
テラド,タケシ, マツモト,ツヨシ, アキミツ,ケイコ, Terado,Takeshi, Matsumoto,Tsuyoshi, Akimitsu,Keiko
Publikováno v:
発達心理臨床研究. 27:31-39
Autor:
Dziuginta Baraldsnes
Publikováno v:
International Journal of Developmental Science
Accepted manuscript (postprint). The final publication is available at IOS Press through https://doi.org/10.3233/dev-200286 This study investigates the correlation between teachers’ efforts to prevent bullying and their perceptions of school climat
Autor:
Hino,Yohei, Hayashi,Masami, Sano,Hideki, Hino,Yohei(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University), Hayashi,Masami(Tokyo Gakugei University), Sano,Hideki(Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 71:433-449