Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Bullard, Daniel P."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bullard, Daniel P.
Publikováno v:
Connect to resource online.
Thesis (M.A.)--University of Cincinnati, 2009.
Advisor: Heidi Kloos. Title from electronic thesis title page (viewed Jan. 21, 2010). Includes abstract. Keywords: balance-scale; balance-beam; context; knowledge development; cognitive development.
Advisor: Heidi Kloos. Title from electronic thesis title page (viewed Jan. 21, 2010). Includes abstract. Keywords: balance-scale; balance-beam; context; knowledge development; cognitive development.
Autor:
Eliassen, James C., Lamy, Martine, Allendorfer, Jane B., Boespflug, Erin, Bullard, Daniel P., S. Smith, Matthew, Lee, Jing-Huei, Strakowski, Stephen M.
Publikováno v:
In Brain Research 6 June 2012 1458:56-66
Autor:
Xu Shizhong, Amos Christopher I, Travis Elizabeth L, Bullard Daniel C, Yi Nengjun, Yang Dongyan, Beasley T Mark, Allison David B
Publikováno v:
Genetics Selection Evolution, Vol 36, Iss 6, Pp 601-619 (2004)
Abstract Selective genotyping is common because it can increase the expected correlation between QTL genotype and phenotype and thus increase the statistical power of linkage tests (i.e., regression-based tests). Linkage can also be tested by assessi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a0e45f571cf45819766edf61e85c878
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.