Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Buklijas, T"'
Autor:
Trask, S, D'Souza, E, Herbst, P, Hildreth, J. R, Tu'akoi, S, Buklijas, T, Menzies, R. L, Vickers, M, Bay, J. L.
COVID-19 lockdowns and interruptions have necessitated large scale, immediate transitions to remote education. The influence of school and university closures on educational progress and achievement is not to be underestimated. This study contributes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::67410f76870b2d39cc7c3b6b08706766
In February 2020, when many parts of world were taking unprecedented measures to try to control the spread of the SARS CoV-2 coronavirus, INGSA turned to its global community for help to understand the evolving situation. As always, INGSA is especial
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::b85655200c6385911ec64d95511d3266
https://eprints.whiterose.ac.uk/171605/1/INGSA-Evidence-to-Policy-Tracker_Report-1_FINAL_17Sept_2020.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/171605/1/INGSA-Evidence-to-Policy-Tracker_Report-1_FINAL_17Sept_2020.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.