Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Buhari, Seyed M."'
Publikováno v:
13th annual International Conference of Education, Research and Innovation, 2020
One of the leading university goals is to provide the students with the necessary skills for better functioning in their future studies. Gaining and developing skills, both technical and soft skills, are the critical building blocks for a successful
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.09533
Publikováno v:
International Journal of Information Technology and Electrical Engineering, 2019
Rapid expansion of online business has engulfed the GCC region. Such expansion causes competition among business entities, causing the need to identify the factors that the customers use to choose a suitable mobile business application. Instead of ju
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1908.06350
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Algorithms; Jul2024, Vol. 17 Issue 7, p290, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Intelligent Systems, Vol 26, Iss 1, Pp 169-184 (2017)
The operational efficacy of the grid computing system depends mainly on the proper management of grid resources to carry out the various jobs that users send to the grid. The paper explores an alternative way of efficiently searching, matching, and a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77335788e9ce4e258f4fd3fd98b4d75e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Wireless Personal Communications; Feb2022, Vol. 122 Issue 3, p2309-2324, 16p
Publikováno v:
Journal of Engineering Education Transformations; 2022 Special Issue, Vol. 35, p243-248, 6p