Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"Buggenhagen, H."'
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc51 (2021)
Background: The aim of the project “Communicative Competences of Physicians” (BMG) was the pilot implementation of a longitudinal model communication curriculum. For the Mainz project location, the task was to integrate courses offered in the cli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c7dedc6410443d69684549864817362
Autor:
Wand, P., Sprengart, F., Göbel, S., Weimer, A.M., Waezsada, E., Müller, L., Wernersbach, J., Buggenhagen, H., Weymann, A., Weimer, J.M.
Publikováno v:
Thoracic & Cardiovascular Surgeon; 2024 Supplement1, Vol. 72, pS1-S68, 68p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
GMS Medizin-Bibliothek-Information; VOL: 21; DOC08 /20210916/
In this interview, medical education experts Dr. Sandra Kurz and Dr. Holger Buggenhagen report on the teaching situation at Mainz University Medical Center during the SARS-CoV-2 pandemic. They describe how the different teaching formats lectures, sem
Autor:
Kurz, S., Buggenhagen, H., Wachter, N., Penzkofer, L., Dietz, S. O., König, T. T., Heinemann, M. K., Neulen, A., Hanke, L. I., Huber, T.
Publikováno v:
Der Chirurg; Oct2022, Vol. 93 Issue 10, p976-982, 7p
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 38; DOC51 /20210315/
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc51 (2021)
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc51 (2021)
GMS Journal for Medical Education
Background: The aim of the project “Communicative Competences of Physicians” (BMG) was the pilot implementation of a longitudinal model communication curriculum. For the Mainz project location, the task was to integrate courses offered in the cli