Zobrazeno 1 - 10
of 193
pro vyhledávání: '"Bugaj, Till"'
Autor:
Boekels, Rebecca, Nikendei, Christoph, Roether, Emma, Friederich, Hans-Christoph, Bugaj, Till Johannes
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 40, Iss 3, p Doc37 (2023)
Objective: Climate change is a key threat to human health worldwide. Accordingly, medical education should prepare future physicians for climate-associated hazards and corresponding professional challenges. Currently, this is not yet implemented acro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33a6a1b387204dc68fde5f977f775749
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 40, Iss 3, p Doc39 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c29f115baaff461e822986c2c8699cc0
Autor:
Nikendei, Christoph, Dinger-Ehrenthal, Ulrike, Schumacher, Florian, Bugaj, Till J., Cranz, Anna, Friedrich, Hans-Christoph, Herpertz, Sabine C., Terhoeven, Valentin
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 7, p Doc120 (2021)
Aim: Medical training is undergoing a dramatic shift toward alternative training methods due to the SARS-CoV-2 pandemic. This study is the first to examine medical students' expectations, experiences, and mental burden related to volunteering in COVI
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5d3823fd99741768102e4d1d90688a7
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 1, p Doc29 (2021)
In the present commentary, we raise the question whether the COVID-19 pandemic should be seen as just the dress rehearsal for what awaits us in the impending climate crisis. Many factors have helped us navigate the challenge of this coronavirus pande
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fd772dea8df477c962a3d0e04aea467
Autor:
Bugaj, Till Johannes, Mücksch, Christine, Schmid, Carolin, Junne, Florian, Erschens, Rebecca, Herzog, Wolfgang, Nikendei, Christoph
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 33, Iss 1, p Doc3 (2016)
Introduction: From the beginning of the first year of medical studies, increased psychological stress and elevated burnout prevalence rates can be registered compared to sample populations. Characterized by learning “on an equal footing”, the pri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38536adf2eec411a82ae9543e239abf3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bugaj, Till Johannes1 Till.Bugaj@med.uni-heidelberg.de, Schwarz, Tim Alexander1, Terhoeven, Valentin1, Nagy, Ede1, Cranz, Anna1, Friederich, Hans-Christoph1, Nikendei, Christoph1
Publikováno v:
Medical Education Online. Dec2023, Vol. 28 Issue 1, p1-8. 8p.
Autor:
Ihrig, Andreas, Richter, Jenniffer, Bugaj, Till Johannes, Friederich, Hans-Christoph, Maatouk, Imad
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling April 2023 109
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.