Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Bueno, Rafael Winícius da Silva"'
Publikováno v:
Repositório Institucional da PUC_RSPontifícia Universidade Católica do Rio Grande do SulPUC_RS.
Made available in DSpace on 2013-08-07T18:51:55Z (GMT). No. of bitstreams: 1 000410371-Texto+Completo-0.pdf: 291609 bytes, checksum: 9db05db9800f5fe52adc6510de664a34 (MD5) Previous issue date: 2009
This research focused on the construction of th
This research focused on the construction of th
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10923/3007
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 3, Iss 1, Pp 110-119 (2021)
This paper aims to discuss the Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) development by mathematics teachers (preservice and inservice) that participated in an online course for developing educational apps and puzzles with GeoGebra. Theoret
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cce2978eea684757a8afa4463cfc73e1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Olhar de Professor; Bd. 24 (2021): Publicação Contínua; 1-20
Olhar de Professor; Vol. 24 (2021): Continuous Publishing; 1-20
Olhar de Professor; Vol. 24 (2021): Publicación Continua; 1-20
Olhar de Professor; Vol. 24 (2021): Publicação Contínua; 1-20
Olhar de Professor; v. 24 (2021): Publicação Contínua; 1-20
Olhar de Professor
Universidade Estadual de Ponta Grossa (UEPG)
instacron:UEPG
Olhar de Professor; Vol. 24 (2021): Continuous Publishing; 1-20
Olhar de Professor; Vol. 24 (2021): Publicación Continua; 1-20
Olhar de Professor; Vol. 24 (2021): Publicação Contínua; 1-20
Olhar de Professor; v. 24 (2021): Publicação Contínua; 1-20
Olhar de Professor
Universidade Estadual de Ponta Grossa (UEPG)
instacron:UEPG
This paper brings a theoretical investigation, in a qualitative perspective, understood as a bibliographic study, developed with the objective to describe the Three Worlds of Mathematics theory, proposed by David Tall, and connect it with relevant as
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::d8e36adf9db008d5d9da644d8e320727
https://revistas.uepg.br/index.php/olhardeprofessor/article/view/16896
https://revistas.uepg.br/index.php/olhardeprofessor/article/view/16896