Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Buenestado Fernández, Mariana"'
Autor:
Suárez-Brito, Paloma, Vázquez-Parra, José Carlos, López-Caudana, Edgar Omar, Buenestado-Fernandez, Mariana
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research Open June 2024 6
Autor:
Ibarra-Vazquez, Gerardo, Ramírez-Montoya, María Soledad, Buenestado-Fernández, Mariana, Olague, Gustavo
Publikováno v:
In Heliyon November 2023 9(11)
Autor:
Torrico, María García-Cano, Hinojosa-Pareja, Eva F., Buenestado-Fernández, Mariana, Jiménez-Millán, Azahara
Publikováno v:
In Women's Studies International Forum January-February 2023 96
Autor:
Medina-Vidal, Adriana1 (AUTHOR) adrnmdn@gmail.com, Buenestado-Fernández, Mariana2 (AUTHOR) mariana.buenestado@unican.es, Molina-Espinosa, José Martín3 (AUTHOR) jose.molina@tec.mx
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Nov2023, Vol. 12 Issue 11, p626. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ÁLVAREZ CASTILLO, José Luis, MARTÍNEZ USARRALDE, María Jesús, GONZÁLEZ GONZÁLEZ, Hugo, BUENESTADO FERNÁNDEZ, Mariana
Publikováno v:
Revista Española de Pedagogía, 2017 May 01. 75(267), 199-217.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26379316
Autor:
Romero Rodríguez, José María, Ramírez-Montoya, María-Soledad, Buenestado-Fernández, Mariana, Lara-Lara, Fernando
Artificial intelligence (AI) and AI-based chatbots, such as ChatGPT, are transforming the approach to education. In particular, ChatGPT's potential to process large amounts of data and learn from user interactions makes it a beneficial resource for s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______935::9b72999f3eedc2ac0fa5bb112ff643e4
https://hdl.handle.net/10045/136240
https://hdl.handle.net/10045/136240
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychology, Society & Education; 2023, Vol. 15 Issue 3, p19-29, 11p