Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Budhathoki, Tribikram"'
Autor:
Budhathoki, Tribikram
The performance of own-label brands varies enormously across countries, with high penetration in Western countries but limited success in Eastern countries. The common explanations for this state are related to market factors such as the development
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.654770
Publikováno v:
In Journal of Business Research March 2021 126:279-290
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Marketing Review, 2018, Vol. 35, Issue 1, pp. 93-112.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-02-2016-0038
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
instname
instname
Digital technology (viewed as the combination of information, computing, communication, and connectivity technology) is impacting on the marketplaces that SMEs operate in. Yet, little is understood about how these businesses are adapting to, and adop
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cbc39eae7da507a33168ed4c1d8e0742
http://hdl.handle.net/10630/11085
http://hdl.handle.net/10630/11085
Autor:
Michaelidou, Nina, Micevski, Milena, Kadic-Maglajlic, Selma, Budhathoki, Tribikram, Sarkar, Siddhartha
Publikováno v:
International Marketing Review, 2019, Vol. 36, Issue 6, pp. 979-995.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-10-2018-0284
Publikováno v:
Journal of Strategic Marketing; Aug2018, Vol. 26 Issue 5, p427-439, 13p, 1 Chart, 1 Graph