Zobrazeno 1 - 10
of 217
pro vyhledávání: '"Budhathoki, S"'
Publikováno v:
In Annals of Oncology April 2017 28(4):818-823
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kanehara, Rieko, Katagiri, Ryoko, Goto, Atsushi, Yamaji, Taiki, Sawada, Norie, Iwasaki, Motoki, Inoue, Manami, Tsugane, Shoichiro, Miyamoto, Y., Ihira, H., Abe, S. K., Tanaka, S., Hanaoka, T., Hidaka, A., Sasazuki, S., Charvat, H., Shimazu, T., Budhathoki, S., Muto, M., Imatoh, T.
Publikováno v:
Cancer Science; Jun2023, Vol. 114 Issue 6, p2584-2595, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sbaiti, M, Streule, M, Alhaffar, M, Pilkington, V, Leis, M, Budhathoki, S, Mkhallalati, H, Omar, M, Liu, L, Golestaneh, A, Abbara, A
There are contrasting opinions of what Global Health (GH) curricula should contain and limited discussion on whose voices should shape it. In GH education, those with first-hand expertise of living and working in the contexts discussed in GH classroo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::f1663888b60cbcbd6fb2819f7ed8181b
http://hdl.handle.net/10044/1/90988
http://hdl.handle.net/10044/1/90988
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.