Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Bude, L.M."'
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology, 82(2), 340-359. Wiley-Blackwell
Background. In this study, the effect of guidance on students performance was investigated. This effect was hypothesized to be manifested through a reduction of cognitive load and enhancement of self-explanations. Aim. The goal of this study was to i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ec1886a18977a5066cd7196d322ca261
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/3df99f85-298b-4982-8e8e-906f690aad7f
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/3df99f85-298b-4982-8e8e-906f690aad7f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.