Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Budé, L.M."'
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology, 81(2), 309-324. Wiley-Blackwell
Background. Education is aimed at students reaching conceptual understanding of the subject matter, because this leads to better performance and application of knowledge. Conceptual understanding depends on coherent and error-free knowledge structure
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::5a57ed80492fbadc3e39b889543cffd8
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/917e641d-3918-4b2a-a254-12bda651895b
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/917e641d-3918-4b2a-a254-12bda651895b
Publikováno v:
Higher Education, 57(1), 23-36. Springer
In this study directive tutor guidance in problem-based learning (PBL) of statistics is investigated. In a quasi experiment in an educational setting, directive guiding tutors were compared with tutors in a more traditional role. Results showed that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::7e7bd816fca5cb41be8276d5bcf6a2c1
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/def3726a-5cbe-4fa2-a699-55eceb15df5c
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/def3726a-5cbe-4fa2-a699-55eceb15df5c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.