Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Buckley, Kelly"'
Autor:
Lohan Maria, Gillespie Kathryn, Aventin Áine, Gough Aisling, Warren Emily, Lewis Ruth, Buckley Kelly, McShane Theresa, Brennan-Wilson Aoibheann, Lagdon Susan, Adara Linda, McDaid Lisa, French Rebecca, Young Honor, McDowell Clíona, Logan Danielle, Toase Sorcha, Hunter Rachael M, Gabrio Andrea, Clarke Mike, O’Hare Liam, Bonell Chris, Bailey Julia V, White James
Publikováno v:
Public Health Research, Vol 11, Iss 08 (2023)
Background The need to engage boys in gender-transformative relationships and sexuality education (RSE) to reduce adolescent pregnancy is endorsed by the World Health Organization and the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organizati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cda54b6def944b08941ae7e255eed43a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lohan, Maria *, Brennan-Wilson, Aoibheann, Hunter, Rachael, Gabrio, Andrea, McDaid, Lisa, Young, Honor, French, Rebecca, Aventin, Áine, Clarke, Mike, McDowell, Clíona, Logan, Danielle, Toase, Sorcha, O’Hare, Liam, Bonell, Chris, Gillespie, Katie, Gough, Aisling, Lagdon, Susan, Warren, Emily, Buckley, Kelly, Lewis, Ruth, Adara, Linda, McShane, Theresa, Bailey, Julia, White, James
Publikováno v:
In The Lancet Public Health July 2022 7(7):e626-e637
Autor:
Buckley, Kelly
Through a discourse analysis of several celebrity gossip texts, this thesis argues that the discourses within celebrity culture are highly ‘classed’ and highlights that the little empirical research on female audiences of celebrity gossip magazin
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.585106
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
‘Keeping Safe?’ was a three year, empirical, mixed-methods inquiry into child sexual exploitation (CSE). The aim of the study was to conduct an original investigation into the outcomes for children and young people assessed as being ‘at risk’
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::8f99eaaab06990ba8a94f80f8ebdb536
https://research.vu.nl/en/publications/cc1496e5-d345-4ce7-b2b9-b9cc372ddfdf
https://research.vu.nl/en/publications/cc1496e5-d345-4ce7-b2b9-b9cc372ddfdf
Publikováno v:
Hallett, S, Verbruggen, J, Buckley, K & Robinson, A 2019, 'Keeping Safe?' : An analysis of outcomes of work with sexually exploited young people in Wales . Cardiff University . < https://www.cardiff.ac.uk/__data/assets/pdf_file/0007/1553596/KEEPING_SAFE_FULL_RESEARCH_REPORT_2019_ENG.pdf >
‘Keeping Safe?’ was a three year, empirical, mixed-methods inquiry into child sexual exploitation (CSE). The aim of the study was to conduct an original investigation into the outcomes for children and young people assessed as being ‘at risk’
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::99783c986504b803bbd0f0c80eb24427
https://hdl.handle.net/1871.1/cc1496e5-d345-4ce7-b2b9-b9cc372ddfdf
https://hdl.handle.net/1871.1/cc1496e5-d345-4ce7-b2b9-b9cc372ddfdf
Autor:
Buckley, Kelly
Publikováno v:
Sociology, 2013 Jun 01. 47(3), 608-610.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24433312