Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Buckley, Alex"'
Autor:
Buckley, Alex
Publikováno v:
Studies in Higher Education; Nov2024, Vol. 49 Issue 11, p1928-1944, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kandiko Howson, Camille, Buckley, Alex
Publikováno v:
Politics and Governance, 8, 2, 6-14, Quantifying Higher Education: Governing Universities and Academics by Numbers
Since 2014, the government in England has undertaken a programme of work to explore the measurement of learning gain in undergraduate education. This is part of a wider neoliberal agenda to create a market in higher education, with student outcomes f
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/75285
Autor:
Buckley, Alex1
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Nov 2021, Vol. 46 Issue 7, p1008-1019. 12p.
Autor:
Buckley, Alex1 alex.buckley@hw.ac.uk
Publikováno v:
Studies in Philosophy & Education. Jul2021, Vol. 40 Issue 4, p415-427. 13p.
Publikováno v:
In Journal of Science and Medicine in Sport 2010 13(4):465-469
Autor:
Buckley, Alex1 alex.buckley@strath.ac.uk
Publikováno v:
Teaching in Higher Education. Aug2018, Vol. 23 Issue 6, p718-732. 15p. 1 Diagram.
Autor:
Buckley, Alex, Hasty, William
Publikováno v:
TESTA in Scotland
[Abstract unavailable]
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::e244ae866e5090bb8aee8c0cd692d8e9
https://strathprints.strath.ac.uk/81136/1/Buckley_Hasty_TESTA_2019_Using_a_staff_facing_version_of_the_assessment_experience_questionnaire.odp
https://strathprints.strath.ac.uk/81136/1/Buckley_Hasty_TESTA_2019_Using_a_staff_facing_version_of_the_assessment_experience_questionnaire.odp
Autor:
Kandiko Howson, Camille1 (AUTHOR) camille.kandiko_howson@kcl.ac.uk, Buckley, Alex2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. 2017, Vol. 42 Issue 7, p1132-1144. 13p.