Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Buckingham Jeanette"'
Publikováno v:
BMC Medicine, Vol 11, Iss 1, p 20 (2013)
Abstract Background Meta-narrative review is one of an emerging menu of new approaches to qualitative and mixed-method systematic review. A meta-narrative review seeks to illuminate a heterogeneous topic area by highlighting the contrasting and compl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a11a092e0a84436b23433667adcdbea
Publikováno v:
BMC Medicine, Vol 11, Iss 1, p 21 (2013)
Abstract Background There is growing interest in realist synthesis as an alternative systematic review method. This approach offers the potential to expand the knowledge base in policy-relevant areas - for example, by explaining the success, failure
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5a7f724b49d4f55803cd95b5a65fc94
Autor:
Jetha Mary M, Franks Paul W, Huang Terry TK, Buckingham Jeanette, Chopra Meera, Newton Amanda S, Johnson Steven T, Ball Geoff DC
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 10, Iss 1, p 97 (2010)
Abstract Background Our purpose was to evaluate the impact of lifestyle behavior modification on glycemic control among children and youth with clinically defined Type 2 Diabetes (T2D). Methods We conducted a systematic review of studies (randomized
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/930085c2cfd2424697ddefd6cef99bf2
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2006 Dec 01. 333(7579), 1149-1152.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40700205
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koufogiannakis, Denise1 denise.koufogiannakis@ualberta.ca, Buckingham, Jeanette1, Alibhai, Arif2, Rayner, David3
Publikováno v:
Health Information & Libraries Journal. Sep2005, Vol. 22 Issue 3, p189-195. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.