Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"Buckhaults, Phillip"'
Autor:
Zhang, Qi, Chumanevich, Alexander A., Nguyen, Ivy, Chumanevich, Anastasiya A., Sartawi, Nora, Hogan, Jake, Khazan, Minou, Harris, Quinn, Massey, Bryson, Chatzistamou, Ioulia, Buckhaults, Phillip J., Banister, Carolyn E., Wirth, Michael, Hebert, James R., Murphy, E. Angela, Hofseth, Lorne J.
Publikováno v:
In Toxicology Reports December 2023 11:221-232
Autor:
Dwyer, Andrea J., Murphy, Caitlin C., Boland, C. Richard, Garcia, Reese, Hampel, Heather, Limburg, Paul, Lowery, Jan, Zauber, Ann G., Waring, Stephen, Worrall, Sharyn, Perea, Jose, Siegel, Rebecca, Lee, Jeffrey, Molmenti, Christine, Sears, Cynthia L., Buckhaults, Phillip, Hayes, Richard, Hussan, Hisham, de Miranda, Noel, Palles, Claire, Diaz, Luis, Song, Mingyang, Cercek, Andrea, Lieu, Christopher H., Patel, Swati G., Karlitz, Jordan J., Cao, Yin, Demb, Josh, Blatchford, Patrick, Risendal, Betsy, Staples, Elsa S., Wali, Anil, Daschner, Phil, Loomans-Kropp, Holli, Flores, R., Levell, Caleb L., Wehling, Karen, Martin, Jessica, Pesmen, Curt, Kuchar, Violet, Soisson, Ryan, Davis, Anjee, Ahnen, Dennis
Publikováno v:
In Gastroenterology August 2019 157(2):280-288
Autor:
Liu, Changlong, Banister, Carolyn E., Weige, Charles C., Altomare, Diego, Richardson, Joseph H., Contreras, Carlo M., Buckhaults, Phillip J.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 May . 115(22), E5066-E5075.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26509952
Autor:
Zhou, Shibin, Buckhaults, Phillip, Zawel, Leigh, Bunz, Fred, Riggins, Greg, Le Dai, Jia, Kern, Scott E., Kinzler, Kenneth W., Vogelstein, Bert
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1998 Mar 01. 95(5), 2412-2416.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44064
Autor:
Farrell, Christopher L., Goodbar, Nancy H., Buckhaults, Phillip, Grace, Edward E., Moore, Katherine G., Freeland, Kathryn N., Franklin, Meg
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning July-August 2014 6(4):571-576
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.