Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Bucker, A.L."'
Subjective Benefits of Bimodal Listening in Cochlear Implant Recipients with Asymmetric Hearing Loss
Autor:
O'Connell, B.P., Brown, K.D., Pillsbury, H.C., III, McCarthy, S.A., Buss, E., Bucker, A.L., Rooth, M.A., Thompson, N.J., Deres, E.J., King, E.R., Dillon, M.T.
Objective: To investigate the influence of cochlear implant (CI) use on subjective benefits in quality of life in cases of asymmetric hearing loss (AHL). Study Design: Prospective clinical trial. Setting: Tertiary academic center. Subjects and Method
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1a2dfb2b072d74a770e1974b3cd9083a
Autor:
Richter, M.E., Thompson, N.J., Canfarotta, M.W., Deres, E.J., Pillsbury, H.C., Rooth, M.A., McCarthy, S.A., Bucker, A.L., Dillon, M.T., Brown, K.D., Buss, E., O'Connell, B.P., King, E.R.
A prospective clinical trial evaluated the effectiveness of cochlear implantation in adults with asymmetric hearing loss (AHL). Twenty subjects with mild-to-moderate hearing loss in the better ear and moderate-to-profound hearing loss in the poorer e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e4454c259570b61839dff944819f869b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.