Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"Buck, Gayle A."'
To improve privacy and ensure quality-of-service (QoS), deep learning (DL) models are increasingly deployed on Internet of Things (IoT) devices for data processing, significantly increasing the carbon footprint associated with DL on IoT, covering bot
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.10984
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2021 Nov 01. 51(2), 46-50.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27133149
Publikováno v:
Science Scope; Sep/Oct2024, Vol. 47 Issue 5, p46-49, 4p
Autor:
Yin, Xinying, Buck, Gayle A.
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education April 2019 80:27-38
Publikováno v:
The Science Teacher, 2018 Feb 01. 85(2), 54-58.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44843537
Autor:
Donohue, Kerri, Buck, Gayle
Publikováno v:
Science and Children, 2017 Nov 01. 55(3), 32-37.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26394337
Autor:
Wang, Jianlan, Buck, Gayle A.
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2016 Aug 01. 27(5), 577-604.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26157971
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2014 Mar 01. 114(3), 431-453.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/674419
Autor:
Akerson, Valarie L., Buck, Gayle A., Donnelly, Lisa A., Nargund-Joshi, Vanashri, Weiland, Ingrid S.
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2011 Oct 01. 20(5), 537-549.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41499421