Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Bryson, Jennifer"'
Autor:
Bryson, Jennifer R.
The United States has a long history of attempting to intervene or fix how families practice literacy together, with much less emphasis on honoring or understanding how families support literacy learning at home. This qualitative study employed a mul
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/2144/41915
We prove the Marchenko-Pastur law for the eigenvalues of $p \times p$ sample covariance matrices in two new situations where the data does not have independent coordinates. In the first scenario - the block-independent model - the $p$ coordinates of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1912.12724
Random fields are commonly used for modeling of spatially (or timely) dependent stochastic processes. In this study, we provide a characterization of the intrinsic complexity of a random field in terms of its second order statistics, e.g., the covari
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1805.00194
Publikováno v:
Logos: A Journal of Catholic Thought & Culture. Fall2022, Vol. 25 Issue 4, p142-155. 14p.
Translator's Introduction: When Does a Person Have a Capacity for Liturgy? by Ida Friederike Görres.
Autor:
BRYSON, JENNIFER S.
Publikováno v:
Logos: A Journal of Catholic Thought & Culture. Summer2022, Vol. 25 Issue 3, p126-128. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2012 Oct 01. 109(40), 16063-16067.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41763202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bryson, Jennifer
Publikováno v:
Die Unterrichtspraxis / Teaching German, 1989 Apr 01. 22(1), 63-66.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3530051
Autor:
BRYSON, JENNIFER SUE
Publikováno v:
Logos: A Journal of Catholic Thought & Culture. Fall2022, Vol. 25 Issue 4, p140-141. 2p.