Zobrazeno 1 - 10
of 400
pro vyhledávání: '"Bryce MR"'
Autor:
Robinson, BJ, Bailey, SWD, O'Driscoll, LJ, Visontai, D, Welsh, DJ, Mostert, AB, Mazzocco, R, Rabot, C, Jarvis, SP, Kolosov, OV, Bryce, MR, Lambert, C
Publikováno v:
ACS nano, 2017, Vol.11(3), pp.3404-3412 [Peer Reviewed Journal]
Graphene and related two-dimensional (2D) materials possess outstanding electronic and mechanical properties, chemical stability, and high surface area. However, to realize graphene's potential for a range of applications in materials science and nan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::879b2836f845120ac9d8580070e00843
http://dro.dur.ac.uk/21477/
http://dro.dur.ac.uk/21477/
A series of 2,5-di(aryleneethynyl) pyrazine derivatives has been synthesised in 23-41% yields by two-fold reaction of 2,5-dibromo-3,6-dimethylpyrazine 3 with ethynylarenes (arene=phenyl, 2-pyridyl, 4-ethylphenyl, 4-chlorophenyl, 4-biphenyl) under sta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r39c86a4b39b::8e9931e11c4f08d9782a6a94585a2fa5
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/94797
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/94797
Phenylene-2,5-dimethylpyrazinyl co-oligomers and a dipyridylpyrazine derivative have been synthesised by Suzuki cross-coupling reactions starting from 2,5-dibromo-3,6-dimethylpyrazine. X-Ray crystal structures are reported for two teraryl derivatives
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r39c86a4b39b::dd234efc82a6ec1718d0111aff58a0b4
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/95503
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/95503
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.