Zobrazeno 1 - 10
of 204
pro vyhledávání: '"Bryant HU"'
Publikováno v:
Humanities & Social Sciences Communications, Vol 9, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract The United States (US) does not formally count, recognize, or support students in higher education who are caregivers, unlike England and Australia. This mixed-methods study presents results from a new survey of caregiving undergraduate and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e0b8fa4b8384ecab73d5264b802f857
Autor:
McGee-Lawrence Me, Martin Tj, Simonet Ws, Cusano Ne, Paul Lips, Oury F, Gherardo Mazziotti, Li Wf, Rizzoli R, Andrea Giustina, Silva Bc, Sun L, Kearns Ae, Hou Sx, Aline G. Costa, Boyle Wj, Evangelos Evangelou, Zoe Cole, David G. Monroe, Yu B, Sundeep Khosla, Lynda F. Bonewald, Merry Jo Oursler, Styrkarsdottir U, Robinson Lj, Blair Hc, Krishnan, Nicholas C. Harvey, B. L. Riggs, Bryant Hu, Cyrus Cooper, Karol Estrada
Publikováno v:
Osteoporosis. :6-21
Autor:
Danielle Giovenco, Bonnie E Shook-Sa, Bryant Hutson, Laurie Buchanan, Edwin B Fisher, Audrey Pettifor
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 12, p e0279485 (2022)
BackgroundCollege students are at heightened risk for negative psychological outcomes due to COVID-19. We examined the prevalence of psychological distress and its association with social isolation among public university students in the southern Uni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73e333b9c52f44f9a9413b527ede8112
Autor:
Don Richard Finley, Andrew L. Glasebrook, Ellen R. Rowley, Lorri L. Short, Adrian, Martin Michael John, Magee David Edward, David Lynn Phillips, Lewis D. Pennington, Lugar Cw rd, Sung-Yong Stephen Cho, Mark A. Winter, Ken Matsumoto, Harlan W. Cole, Bryant Hu, Timothy Alan Grese, Charles David Jones, Godfrey Ag
Publikováno v:
Journal of medicinal chemistry. 40(2)
The 2-arylbenzothiophene raloxifene, 1, is a selective estrogen receptor modulator which is currently under clinical evaluation for the prevention and treatment of postmenopausal osteoporosis. A series of raloxifene analogs which contain modification
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.