Zobrazeno 1 - 10
of 220
pro vyhledávání: '"Bryant CE"'
Autor:
Feriani, L, Juenet, M, Fowler, CJ, Bruot, N, Chioccioli, M, Holland, SM, Bryant, CE, Cicuta, P
The technique of differential dynamic microscopy is extended here, showing that it can provide a powerful and objective method of video analysis for optical microscopy videos of in vitro samples of live human bronchial epithelial ciliated cells. Thes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ecc643d1ecd9839cfbdb7fb30154182d
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/266617
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/266617
Autor:
Sakai, J, Cammarota, E, Wright, JA, Cicuta, P, Gottschalk, RA, Li, N, Fraser, IDC, Bryant, CE
TLR4 signalling through the MyD88 and TRIF-dependent pathways initiates translocation of the transcription factor NF-κB into the nucleus. In cell population studies using mathematical modeling and functional analyses, Cheng et al. suggested that LPS
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::031927966185a19b76fe1befb8ae07ff
Publikováno v:
Child & Adolescent Social Work Journal. Feb2008, Vol. 25 Issue 1, p1-9. 9p.
Autor:
Dossang, ACG, Motshwene, PG, Yang, Y, Symmons, MF, Bryant, CE, Borman, S, George, J, Weber, ANR, Gay, NJ
Publikováno v:
Scientific Reports.
Activation of Toll-like receptors induces dimerization and the recruitment of the death domain (DD) adaptor protein MyD88 into an oligomeric post receptor complex termed the Myddosome. The Myddosome is a hub for inflammatory and oncogenic signaling a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.