Zobrazeno 1 - 10
of 551
pro vyhledávání: '"Bryant, Katherine A."'
We have systematically studied multimode interferometer (MMI) splitters made from multiple tapered sections. The goal is to create a library of robust and low-loss splitters covering all splitting ratios (SR) for our silicon photonics platform based
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.12839
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bryant, Katherine L.1 (AUTHOR) katherine.bryant@univ-amu.fr, Hansen, Christi2 (AUTHOR), Hecht, Erin E.3 (AUTHOR) erin_hecht@fas.harvard.edu
Publikováno v:
Communications Biology. 11/23/2023, Vol. 6 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
Assimopoulos, Stephania, Warrington, Shaun, Bryant, Katherine L., Pszczolkowski, Stefan, Jbabdi, Saad, Mars, Rogier B., Sotiropoulos, Stamatios N.
Publikováno v:
Brain Structure & Function; Nov2024, Vol. 229 Issue 8, p1873-1888, 16p
Autor:
Bryant, Katherine L., Manger, Paul R., Bertelsen, Mads F., Khrapitchev, Alexandre A., Sallet, Jérôme, Benn, R. Austin, Mars, Rogier B.
Publikováno v:
Brain Structure & Function; Nov2024, Vol. 229 Issue 8, p1839-1854, 16p
Autor:
Braunsdorf, Marius *, Blazquez Freches, Guilherme, Roumazeilles, Lea, Eichert, Nicole, Schurz, Matthias, Uithol, Sebo, Bryant, Katherine L., Mars, Rogier B.
Publikováno v:
In Neuroscience and Biobehavioral Reviews December 2021 131:400-410
Autor:
Warrington, Shaun, Bryant, Katherine L., Khrapitchev, Alexandr A., Sallet, Jerome, Charquero-Ballester, Marina, Douaud, Gwenaëlle, Jbabdi, Saad, Mars, Rogier B., Sotiropoulos, Stamatios N.
Publikováno v:
In NeuroImage 15 August 2020 217
Autor:
Lanier, Paul, Jensen, Todd, Bryant, Katherine, Chung, Gerard, Rose, Roderick, Smith, Quinton, Lackmann, Lisa
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review June 2020 113
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.