Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Bryan, Lynn"'
Autor:
Sirnoorkar, Amogh, Zollman, Dean, Laverty, James T., Magana, Alejandra J., Rebello, Sanjay, Bryan, Lynn A.
Several reports in education have called for transforming physics learning environments by promoting sensemaking of real-world scenarios in light of curricular ideas. Recent advancements in Generative-Artificial Intelligence has garnered increasing t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.00627
Autor:
Sirnoorkar, Amogh, Zollman, Dean, Laverty, James T., Magana, Alejandra J., Rebello, N. Sanjay, Bryan, Lynn A.
Publikováno v:
In Computers and Education: Artificial Intelligence December 2024 7
Publikováno v:
International Journal of Science Education; Nov2024, Vol. 46 Issue 16, p1713-1735, 23p
Autor:
Warrington, Jill S. *, Crothers, Jessica W., Goodwin, Andrew, Coulombe, Linda, Hong, Tania, Bryan, Lynn, Wojewoda, Christina, Fung, Mark, Warrington, Gregory, Clark, Vanessa, Risley, Lauren, Lewis, Michael
Publikováno v:
In Academic Pathology January-December 2021 8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
AVRAAMIDOU, LUCY, BRYAN, LYNN A.
Publikováno v:
Counterpoints, 2018 Jan 01. 442, 401-418.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45212215
Autor:
BRYAN, LYNN A., TOBIN, KENNETH
Publikováno v:
Counterpoints, 2018 Jan 01. 442, 1-4.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45212187
Autor:
McLaughlin, H. James, Bryan, Lynn A.
Publikováno v:
Theory Into Practice, 2003 Oct 01. 42(4), 289-295.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1477391
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Indiana STEM Education Conference
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::09203de0eac17484a8288dfb0f1addab
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1045&context=instemed
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1045&context=instemed