Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Bruyere, Sebastien"'
Autor:
Dubois, Ghislain, Sovacool, Benjamin, Aall, Carlo, Nilsson, Maria, Barbier, Carine, Herrmann, Alina, Bruyère, Sébastien, Andersson, Camilla, Skold, Bore, Nadaud, Franck, Dorner, Florian, Moberg, Karen Richardsen, Ceron, Jean Paul, Fischer, Helen, Amelung, Dorothee, Baltruszewicz, Marta, Fischer, Jeremy, Benevise, Françoise, Louis, Valérie R., Sauerborn, Rainer
Publikováno v:
In Energy Research & Social Science June 2019 52:144-158
Publikováno v:
Ann. Univ. Tibiscus Comp. Sci. Series VII(2009), 55-64
In order to measure website visibility in search engines, there are softwares for analytics and referencing follow-up. They permit to quantify website's efficacity of referencing and optimize its positionning in search engines. With regard to search
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0905.4433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bruyere, Sebastien, Oechsel, Vincent
Publikováno v:
2015 6th International Conference on Information Systems & Economic Intelligence (SIIE); 2015, p18-24, 7p
Autor:
Bruyère, Sébastien
Ce projet de recherche appliquée a été initié afin d'optimiser la mesure et le pilotage de la performance e-Marketing dans un contexte évolutif lié aux mutations perpétuelles du Web (réseaux sociaux, Web 2.0 ...) et des modèles d‟affaires
Externí odkaz:
http://tel.archives-ouvertes.fr/tel-00597467
http://tel.archives-ouvertes.fr/docs/00/59/74/67/PDF/these_sic_181010.pdf
http://tel.archives-ouvertes.fr/docs/00/59/74/67/PDF/these_sic_181010.pdf