Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"Brust-Mascher I"'
Autor:
Brust-Mascher, I., Civelekoglu-Scholey, G., Kwon, M., Mogilner, A., Scholey, J. M., McIntosh, J. Richard
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2004 Nov 01. 101(45), 15938-15943.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3373746
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Snow, J J, Ou, G S, Gunnarson, A L, Walker, MRS, Zhou, H M, Brust-Mascher, I, Scholey, Jonathan M
Publikováno v:
Snow, J J; Ou, G S; Gunnarson, A L; Walker, MRS; Zhou, H M; Brust-Mascher, I; et al.(2004). Two anterograde intraflagellar transport motors cooperate to build sensory cilia on C-elegans neurons. Nature Cell Biology, 6(11), 1109-1113. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6737m19b
Cilia have diverse roles in motility and sensory reception and their dysfunction contributes to cilia-related diseases. Assembly and maintenance of cilia depends on the intraflagellar transport (IFT) of axoneme, membrane, matrix and signalling protei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::41efdd94659921cad95601aca15690da
http://www.escholarship.org/uc/item/6737m19b
http://www.escholarship.org/uc/item/6737m19b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.